No logo : no space, no choice, no jobs, no logo : märkena, marknaden, motståndet / Naomi Klein ; översättning: Lillemor Ganuza Jonsson & Tor Wennerberg ; [fackgranskning: Erik Gribbe och Joacim Andersson]
Material type:
- 9173249130
- 91-7324-865-7
- No logo
- Qbl
- Qbm
- Oa
- Oabkba
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Ullvigymnasiets bibliotek 01 | Oa (Browse shelf(Opens below)) | Available | 43903550191 | 89012371068 |
Browsing Ullvigymnasiets bibliotek shelves, Shelving location: 01 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Oa Den kvalitativa forskningsintervjun / | Oa Gruppsykologi : | Oa Motverka nätmobbning! : | Oa No logo : | Oa Att uppleva utanförskap / | Oa Att tänka sociologiskt / | Oa Båten i parken : |
Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.
02101118
02101119
02115380
There are no comments on this title.